Оплата
На сьогоднішній день оплата ваших замовлень може бути здійснена двома способами:
1. Шляхом переведення коштів з карт VISA/MasterCard через систему онлайн платежів LiqPay на нашому сайті. Більше про систему тут: https://www.liqpay.com/
2. Накладеним платежем при отриманні товару в відділенні Нової Пошти. (Вартість послуги «післяплата» становить 2% від вартості товару + 20 грн за оформлення).
Доставка
Після надходження грошових коштів, а у випадку з післяплатою – інформації на замовлення, ми відразу ж приступаємо до формування замовлення і його відправленню. Відправка замовлень відбувається день у день, якщо вся інформація надійшла до нас до 16.00. В іншому випадку, відправка здійснюється на наступний робочий день. Всі наші посилки відправляються Новою Поштою.
Прохання врахувати, що всі замовлення оформлені у вихідні та святкові дні, відправляються на наступний за ними робочий день.
Для того, щоб стати володарем пристрою netis, вам досить зробити всього 5 простих кроків:
1. Ви вибираєте товар і оформляєте замовлення на сайті.
2. Ви оплачуєте вартість замовлення на нашому сайті (система LiqPay). Якщо ви вибрали спосіб оплати “накладений платіж” – переходите до наступного пункту.
3. Ми відправляємо посилку Новою Поштою, ви – отримуєте повідомлення по електронній пошті з номером декларації.
4. Ви приходите на вказане при оформленні замовлення відділення Нової Пошти, оплачуєте доставку (в разі с “Післяплатою” крім доставки ви оплачуєте вартість пристрою, а також комісію Нової Пошти) та забираєте пристрій або в разі адресної доставки до вас приходить кур’єр і ви отримуєте і оплачуєте пристрій за адресою, вказаною в пункті про адресну доставку.
5. Ми будемо вдячні, якщо ви поділитеся своїми враженнями з нами на сайті або в соціальних мережах.
Ми постійно працюємо над поліпшенням сервісу, і незабаром у вас з’явиться можливість здійснювати оплату та іншими популярними способами.
Умови повернення товару
Всі товари, куплені в нашому магазині, Ви можете обміняти або повернути протягом 14 днів. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача №1023-XII від 12 травня 1991 роки для фізичних осіб і договором купівлі-продажу, Господарським та Цивільним кодексом України для юридичних осіб.
Умови для обміну або повернення товару:
- Згідно статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів” “№1023-XII від 12 травня 1991 роки для фізичних осіб, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки і договором купівлі-продажу, Господарським та Цивільним кодексом України для юридичних осіб;
- Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію і т. п .;
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування;
- Для здійснення повернення або обміну товару необхідно при собі мати: товар в повній комплектації, чек / документ придбання товару (видаткова накладна) і документ, що підтверджує особу (паспорт, водійські права, пенсійний).
- Оплата товару, який підлягає поверненню здійснюється тим же способом, що і покупка цього товару.