Коли питання стосується якості ми згадуємо відомі бренди. Ті що на вустах у кожного другого, про які знають майже всі, на кого рівняються новачки.
«Дизайн виправданий функцією» – слоган відомого українського бренду Harvest. Це основний принцип, яким керується компанія у своїй роботі. Цей девіз обґрунтований часом і позитивними відгуками задоволених клієнтів.
Вже понад 8 років Harvest народжує та просуває якісні й стильні продукти. Компанія спеціалізується на виробництві дорожніх й міських сумок, рюкзаків та інших аксесуарів. Однак в асортименті набагато більше товарів.
Трохи історії про Harvest
На англійській Harves означає врожай. Кажуть «Що посієш, те й пожнеш», для цього бренду настав час, коли імʼя працює на компанію, а не навпаки. Сьогодні Harvest доволі відома фірма серед населення. Їх продукція відзначається гарним смаком та добротністю.
Бренд почав свій шлях з виробництва сумок і рюкзаків у 2015 році.
У 2021 році до аксесуарів додався одяг – трикотажні костюми, базові світшоти, худі й тд.
Ще через рік, у 2022, почався випуск колекції одягу для дітей від 2-х до 9-ти років.
За цей час Harvest успішно заявив про себе та зміг увійти в ТОП 5 кращих українських брендів.
Компанія має 4 колекції: active, classic, shuttle, vintage. В асортименті можна знайти: світовідбиваючий брелок, косметичку дорожню, тактичний рюкзак, класичну сумку, спортивну бананку, сукню з еко шкіри, зимовий пуховик, шорти, костюм і тд. Їх вироби відзначаються гарним дизайном, корисним функціоналом та якістю.
Вони активно приймають участь в різних виставках і проєктах спрямованих на розвиток, зміцнення й підтримку українського продукту. Нещодавно вони стали частиною соціального проєкту “Ми однієї крові” і екстра під нього випустили рюкзак у колекцію патріотичного мерчу.
Народний вибір
На дивлячись на божевільну конкуренцію та нестабільний ринок, з року в рік Harves випускає якісні товари та займає передові місця з продажу аксесуарів. Гідний конкурент Surikat’у.
Тому, що:
– перевірка на всіх етапах виробництва;
– робота над помилками та вдосконалення;
– модернізація виробництва;
– гарантія від 6 до 12 місяців та безкоштовний обмін;
– якісний матеріал і фурнітура;
– клієнтоорієнтованість;
– швидка та вигідна логістика.
Більша частина співробітників молоді люди, тому продукт завжди трендовий та цікавий. Та попри юний вік, вони мають великий досвід та жагу до розвитку, тому клієнт завжди отримує високу якість.
Harvest народжує нові моделі та вдосконалює вже існуючі. Бренд еко френдлі, тому важливу роль в створенні продукту відіграє оптимізація системи безвідходного виробництва.
Станом на сьогодні, компанія працює онлайн та має не один десяток фізичних магазинів у Києві, Харкові, Львові, Івано-Франківську та Дніпрі.
Наша країна переживає надважкі часи, але попри складність сьогодення багато українських підприємств продовжують працювати й підіймати державну економіку. Тому зараз максимально важливо просувати й купувати своє. Як показала практика, бути українцем – це стильно, українським користуватись – модно. А наші виробники створюють надзвичайно круті та якісні товари.
Підтримуючи український бізнес, ми наближаємо перемогу.