Сьогодні розповідь про ще одну американську компанію, яка за роки існування добилася значного успіху. Ми знаємо взуття, одяг та аксесуари бренду, але чи був його шлях легким? Історія розвитку бренду Ванс почалася з захоплення Пола Ван Дорена, який з 14 років працював на взуттєвій фабриці та всмоктав любов до цього бізнесу. Пізніше його з двома товаришами відправили на збиткову фабрику в Каліфорнію. Хлопці змогли стрибнути вище голови, показавши чудові результати. Саме тоді друзі вирішили створити власну фабрику, яка займалася пошиттям комфортного та легкого взуття.
У 1966 році почався випуск першої моделі – сліпонів, які стали символом компанії, та які отримали визнання в усьому світі. Варто відзначити, що торік таке парусинове взуття знову увірвалося в світ моди і шанувальники цієї моделі зобов’язані саме творцям Ванс. Через рік після заснування, в Каліфорнії відкрився перший офіційний магазин. І тут чотири власники Пол і Джеймс Ван Дорен, Гордон Лі та Серж Делія поставати перед труднощами. На полицях магазину були представлені тільки моделі взуття. І коли дванадцять покупців хотіли придбати взуття, Пол змушений був «кулею летіти» на фабрику для термінового відшиву. Покупці не тільки погодилися повернутися до магазину пізніше, щоб забрати готове взуття, але і приїхали на наступний день після цього, щоб заплатити за нього. Брати так зраділи першим клієнтам, що не згадали про потребу в грошах для видачі решти. Але в решті решт, всі залишились задоволеними. Творцям бренду вдалося оминути зайвих трат, і перший час працювали за попередніми замовленнями, коли клієнт обирав модель та колір взуття, а на наступний день забирав свою пару взуття. Цікавий факт про значення горизонтальної стрічки, яка донині присутня на багатьох кедах. Стрічка має назву «Plimsoll», що має подібне значення з ватерлінією судна. І якщо на кораблі ця лінія позначає місце максимальної осадки судна, то на взутті вона виконує іншу функцію: якщо під час дощу вода виходить за її край, то ноги будуть мокрі. Компанія зарекомендувала себе як молодіжний бренд. Особливою популярністю користується серед прихильників панк-музики, скейтбордингу, серфінгу та інших активних видів спорту. На жаль, в спробах розширити виробництво фабрика не впоралася з конкуренцією спорт-гігантів і збанкрутіла. Повернувшись через кілька років, Ванс з новими силами почав підкорювати вершини і це йому вдалося.
Рюкзак Vans: висока якість і незабутній дизайн
Створюючи сучасне взуття для молоді, компанія піклується про аксесуари. Адже завершений та яскравий образ дуже важливий для активних молодих людей, які хочуть завжди залишатися «на стилі». Vans – жива класика, яка донині дарує задоволення покупцям якістю та дизайном. Офіційний сайт – https://www.vans.eu/. На жаль, в переліку країн, жителі яких можуть здійснити покупку на сайті, Україна відсутня, але ми впевнені, що при бажанні, ви знайдете, де купити рюкзак Vans. Ціни на сайті стартують від 35 до 80 євро. Місткість більшості рюкзаків – 22 л. Дволямкові сумки хоча й відносяться до міських моделей, проте вони зарекомендували себе як місткі та функціональні. Як правило, наплічники мають основне відділення та додатковий карман з відділенням для ноутбука. Рюкзаки Ванс цінять за високу якість матеріалів, в ролі яких використовують бавовну, замшу та поліестер. Якісні застібки та ергономічні лямки сприяють тому, щоб аксесуар працював не один рік.
Успіх сумок і рюкзаків Vans також полягає в тому, що бренд часто працює в колаборації з відомими дизайнерами, використовуючи іноді чудернацькі, але такі дуже круті ідеї. В якості данини фірмовому дизайну 60-х років на підкладку часто наносять принт у вигляді шахової дошки.
Vans рюкзаки – це любов з першого погляду, а рюкзаки Сурікат – постріл прямо в серце. Кольори рюкзаків та бананок Сурікат теж яскраві та насичені, а модель Sol із серії Melody, можливо створена під натхненням від робіт Ван Гога. Ну-бо придивіться, чи не знаходите нічого спільного з картиною «Зоряна ніч» автора (https://surikat.ua/gorodskie-ryukzaki/). Здається, щось в цьому є.