У достатньо великої кількості людей доволі часто виникають думки з приводу ведення бізнесу в інтернеті. Але відмовитися від цієї ідеї зазвичай змушує брак коштів на закупівлю товару та великі сумніви у правильності вибору напрямку торгівлі.
Витратити останні заощадження на оренду приміщення, рекламу, закупівлю товару, та ще зробити так, щоб ціна була конкурентною – є достатньо великим ризиком для підприємця початківця. А раптом справа не стане прибутковою?
Але вихід є. Називається він – дропшипінг. Він добре підходить не лише для тестування обраної ніші, а й для прокачування навичок продавця. А, щоб почати свою справу навіть не треба мати стартового капіталу та цілої команди однодумців.
Дропшипінг: особливості роботи
Дропшипінг – це онлайн робота без вкладень, завдяки котрій онлайн-продавець не купує та не зберігає у себе продукцію, а займається її продажем саме зі складу постачальника. Тобто магазин є посередником, між виробником та споживачем. Отже, для посередника є необов’язковим:
- Орендувати приміщення під склад.
- Мати достатньо грошей для купівлі товару.
- Проводити реєстрацію власної фірми.
- Мати в наявності касовий апарат.
- Вирішувати питання логістики.
Така онлайн робота дозволяє кожному власнику інтернет-магазину продавати чужу продукцію та розширювати власний асортимент. При цьому постачальники та категорії товарів можуть бути різними. Тоді прибуток продавця складається із різниці у вартості чи відсотка, який сплачує дропишер з реалізації власного товару.
Що варто знати про принцип роботи дропшипінгу
Принцип роботи в інтернеті в компанії постачальника та торгової точки відбувається наступним чином:
- Покупець відвідує інтернет-магазин, обирає та проплачує потрібний товар.
- Продавець перенаправляє платіж до постачальника, із зазначенням власної націнки. У пункті отримувача замовлення продавець вказує адресу, котру надає клієнт.
- Сформована посилка відправляється постачальником до отримувача.
Велика кількість магазинів обирає саме дропшипінг у якості отримання стабільного прибутку, при цьому не жаліючись на нестачу клієнтів.
Які плюси та мінуси має дропшипінг у якості ведення бізнесу
Робота онлайн в основі якої лежить дропшипінг має такі суттєві плюси:
- Мінімум інвестицій. Мабуть, це одна з найголовніших переваг. Адже можна запустити свій онлайн-магазин без жодних витрат та купівлі великої кількості товарів, ризиків того, що товар не розкуплять, зводяться до нуля.
- Зрозумілий та простий старт. Для того, щоб почати свою власну справу, необхідно зробити магазин та знайти надійного постачальника чи постачальників.
- Невеликі операційні витрати. Для того, щоб дропшипінг приносив прибуток не потрібно багато ресурсів та наймати велику команду працівників.
- Можливість реалізовувати широкий асортимент товарів. Так як закуповувати продукцію майже не потрібно, така унікальна особливість дає змогу продавати буквально все.
Окрім суттєвих переваг, дропшипінг на жаль має і недоліки, головними із яких є:
- Невелика маржинальність. На старті бізнесу дропшиперу треба врахувати те, що головне, що треба зробити, так це залучити клієнтів в обраній ніші. Тому іноді необхідно ставити вартість нижчу ніж у конкурентів або таку ж саму.
- Відсутній контроль за наявністю товару. Так як у вас відсутній доступ до запасів продукції, ви не можете в режимі реального часу перевірити скільки його є в наявності. Тому, клієнт може оформити замовлення та оплатити його, а виявиться що, товару немає.
- Помилки постачальника – це ваша відповідальність. Відвідавши інтернет-магазин покупець побачить прекрасні фото товару, прочитає про швидку доставку. А вийти може зовсім не так, товар упакований неякісно, термін доставлення прогавили і т.д. А винним буде та людина, до якої звернувся покупець. Виходить, що ви несете відповідальності перед клієнтом, так як не можете це контролювати.
Починаючи працювати з моделлю дропшипінгу та знаючи його переваги та недоліки, ви зможете з впевненістю долучатися до цього бізнесу.
Як обрати надійного постачальника
Головними критеріями вибору постачальника є — якість продукції, дотримання умов співпраці та чесність:
- Якість товару. Перш ніж укладати договір, протестуйте постачальника, замовте партію його товару, оцініть продукцію, цілісність упаковки та дотримання терміні доставлення. Таким чином ви зможете зрозуміти наскільки перед вами надійний виробник.
- Умови співпраці. Заздалегідь обговоріть важливі для вас умови співпраці. Наприклад, скільки триває доставлення товару покупцеві та ін.
Український виробник рюкзаків та поясних сумок Сурікат є надійним партнером для тих, хто починає свій шлях в дропшипінгу або вже працює в цій моделі ведення бізнесу. Ми компанія, яка має власне виробництво у Києві та місті Бучі, наші товари постійно є в наявності, тому покупці зможуть отримати своє замовлення своєчасно. Різноманітний асортимент дозволяє завжди зацікавлювати покупців новинками та цікавими товарами, продукція відправляється прямо з нашого складу. Крім рюкзаків та поясних сумок для дропшипінгу ми маємо такий ряд товарів: сумки бананки, шопери та інші аксесуари. Долучайтесь до дропшипінгу разом з Сурікат.