fbpx

Що таке дропшипінг та як він працює?

Як працює дропшипінг

У достатньо великої кількості людей доволі часто виникають думки з приводу ведення бізнесу в інтернеті. Але відмовитися від цієї ідеї зазвичай змушує брак коштів на закупівлю товару та великі сумніви у правильності вибору напрямку торгівлі.  

Витратити останні заощадження на оренду приміщення, рекламу, закупівлю товару, та ще зробити так, щоб ціна була конкурентною – є достатньо великим ризиком для підприємця початківця. А раптом справа не стане прибутковою?

Але вихід є. Називається він – дропшипінг. Він добре підходить не лише для тестування обраної ніші, а й для прокачування навичок продавця. А, щоб почати свою справу навіть не треба мати стартового капіталу та цілої команди однодумців.

Дропшипінг: особливості роботи

Дропшипінг – це онлайн робота без вкладень, завдяки котрій онлайн-продавець не купує та не зберігає у себе продукцію, а займається її продажем саме зі складу постачальника. Тобто магазин є посередником, між виробником та споживачем. Отже, для посередника є необов’язковим: 

  • Орендувати приміщення під склад.
  • Мати достатньо грошей для купівлі товару. 
  • Проводити реєстрацію власної фірми. 
  • Мати в наявності касовий апарат. 
  • Вирішувати питання логістики.

Така онлайн робота дозволяє кожному власнику інтернет-магазину продавати чужу продукцію та розширювати власний асортимент. При цьому постачальники та категорії товарів можуть бути різними. Тоді прибуток продавця складається із різниці у вартості чи відсотка, який сплачує дропишер з реалізації власного товару.

Що варто знати про принцип роботи дропшипінгу

Принцип роботи в інтернеті в компанії постачальника та торгової точки відбувається наступним чином: 

  • Покупець відвідує інтернет-магазин, обирає та проплачує потрібний товар.
  • Продавець перенаправляє платіж до постачальника, із зазначенням власної націнки. У пункті отримувача замовлення продавець вказує адресу, котру надає клієнт.  
  • Сформована посилка відправляється постачальником до отримувача.
Як працює дропшипінг 2

Велика кількість магазинів обирає саме дропшипінг у якості отримання стабільного прибутку, при цьому не жаліючись на нестачу клієнтів.  

Які плюси та мінуси має дропшипінг у якості ведення бізнесу 

Робота онлайн в основі якої лежить дропшипінг має такі суттєві плюси: 

  • Мінімум інвестицій. Мабуть, це одна з найголовніших переваг. Адже можна запустити свій онлайн-магазин без жодних витрат та купівлі великої кількості товарів, ризиків того, що товар не розкуплять, зводяться до нуля. 
  • Зрозумілий та простий старт. Для того, щоб почати свою власну справу, необхідно зробити магазин та знайти надійного постачальника чи постачальників. 
  • Невеликі операційні витрати. Для того, щоб дропшипінг приносив прибуток не потрібно багато ресурсів та наймати велику команду працівників.  
  • Можливість реалізовувати широкий асортимент товарів. Так як закуповувати продукцію майже не потрібно, така унікальна особливість дає змогу продавати буквально все. 

Окрім суттєвих переваг, дропшипінг на жаль має і недоліки, головними із яких є:

  • Невелика маржинальність. На старті бізнесу дропшиперу треба врахувати те, що головне, що треба зробити, так це залучити клієнтів в обраній ніші. Тому іноді необхідно ставити вартість нижчу ніж у конкурентів або таку ж саму.  
  • Відсутній контроль за наявністю товару. Так як у вас відсутній доступ до запасів продукції,  ви не можете в режимі реального часу перевірити скільки його є в наявності. Тому, клієнт може оформити замовлення та оплатити його, а виявиться що, товару немає. 
  • Помилки постачальника – це ваша відповідальність. Відвідавши інтернет-магазин покупець побачить прекрасні фото товару, прочитає про швидку доставку. А вийти може зовсім не так, товар упакований неякісно, термін доставлення прогавили і т.д. А винним буде та людина, до якої звернувся покупець. Виходить, що ви несете відповідальності перед клієнтом, так як не можете це контролювати.

Починаючи працювати з моделлю дропшипінгу та знаючи його переваги та недоліки, ви зможете з впевненістю долучатися до цього бізнесу.  

Як обрати надійного постачальника

Головними критеріями вибору постачальника є — якість продукції, дотримання умов співпраці та чесність:

  • Якість товару. Перш ніж укладати договір, протестуйте постачальника, замовте партію його товару, оцініть продукцію, цілісність упаковки та дотримання терміні доставлення. Таким чином ви зможете зрозуміти наскільки перед вами надійний виробник. 
  • Умови співпраці. Заздалегідь обговоріть важливі для вас умови співпраці.  Наприклад, скільки триває доставлення товару покупцеві та ін.  
Як працює дропшипінг 3

Український виробник рюкзаків та поясних сумок Сурікат є надійним партнером для тих, хто починає свій шлях в дропшипінгу або вже працює в цій моделі ведення бізнесу. Ми компанія, яка має власне виробництво у Києві та місті Бучі, наші товари постійно є в наявності, тому покупці зможуть отримати своє замовлення своєчасно. Різноманітний асортимент дозволяє завжди зацікавлювати покупців новинками та цікавими товарами, продукція відправляється прямо з нашого складу. Крім рюкзаків та поясних сумок для дропшипінгу ми маємо такий ряд товарів: сумки бананки, шопери та інші аксесуари. Долучайтесь до дропшипінгу разом з Сурікат. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *