fbpx

Що таке мерч? Що потрібно для втілення?

Мерч та його втілення

Постійне посилення конкуренції між брендами, спонукає кожного більш вибагливо обирати послуги та товари. Для того, щоб заявити про себе на ринку та приємно здивувати власну цільову аудиторію, компаніям необхідно створювати цікаві речі, котрі одразу будуть запам’ятовуватися споживачу. А саме товари з нанесенням мерчу.

Так що ж таке мерч?

Мерч — це міський рюкзак, аксесуар, кепка чи будь-яка інша річ, на котру нанесена символіка певного бренду. Інакше кажучи, це брендований предмет, який є символом впізнаваності компанії.

Мерч є працюючим інструментом маркетингу, який слугує комунікацією між брендом та цільовою аудиторією.

Коли саме зародилась історія створення мерчу?

У світі перші спогади про мерч з’явилися у кінці 20 століття. Як не дивно, але першим виробом з фірмовою символікою стала не футболка чи ручка, а саме гудзик. У 1789 році на честь перемоги у президентських виборах США Джорджа Вашингтона, були створені гудзики з зображенням, котрі видавались американцям. 

Але хід історії мерчу змінив газетник Джаспер Мік. Для створення мерчу він застосував друкарську машинку. Він звернувся до власника магазину взуття та запропонував надрукувати логотип на дитячих рюкзаках, портфелях, щоб уникнути простоїв в роботі машинки для друкування. Таким чином школярі стали носіями реклами. 

Перша футболка з принтом була зроблена у 1939 році, виріб був присвячений кінострічці “Чарівника країни Оз”. 1940 роках у продажі з’явилися футболки із зображенням Мікі Мауса. А у 1960 роках були дуже популярними фанатські футболки від рок-зірок знаменитих груп. Зараз поняття мерч має ширше значення, він охоплює речі, які уособлюють той чи інший бренд.

Що потрібно для створення мерчу 1

Чому варто створювати свій мерч?

Мерч є свого роду ідентифікацією вашого бренду. А аудиторія у вигляді користувачів, виступає у ролі зовнішньої нативної реклами. Таким чином ваша продукція стає частиною великої кількості людей, роблячи ваш бренд більш престижним та привабливим. Такий інструмент маркетингу працює практично для будь-якого бізнесу, будь-то продаж товарів чи надання послуг. 

Які існують види мерчу?

Перш ніж створювати власний мерч, варто дізнатися яким він буває. Безумовно досить важливу роль відіграють фантазії власників бізнесу та дизайнерів. 

Також варто знати й про типи мерчу, котрі будуть цікаві користувачу вашого бренду:

  • Худі.
  • Кепки.
  • Флешки.
  • Футболки. 
  • Аксесуари. 
  • Поясні сумки.
  • Сумки для ноутбука.
  • Пенали.
  • Кулькові ручки та багато ін.

На сайті українського виробника рюкзаків та поясних сумок Сурікат ви можете замовити мерч з нанесенням на бананку, сумку для ноутбука,  рюкзака для ноутбука та на наплічник. Для нанесення мерчу ви можете обрати логотип власної компанії, символіку України та інше. Таким чином мерч на аксесуарах можуть замовити як звичайні покупці, так й компанії для створення лого. 

Що потрібно для створення меру 2

Переваги наявності мерчу для бізнесу

Головною перевагою є те, що бренд стає більш відомим на конференціях, виставках та заходах, де організація залучає нових покупців чи користувачів послугою. 

Коли ми використовуємо у повсякденному житті брендові речі, то вже являємося промоутерами цього бренду, але не офіційно. В цілому для бренду наявність мерчу має такі особливі переваги:

  • Допомагає збільшувати лояльність покупців за рахунок випуску зручних та практичних речей, наприклад у вигляді канцелярських товарів.
  • Збільшення прибутку, коли мерч стає окремим напрямом для бізнесу, дуже часто бренди випускають обмеженні колекції мерчу, тим самим створюючи попит та інтерес серед споживачів.
  • Можливість надати бренду ідентичності, використовуючи при цьому унікальний дизайн, слогани та логотип на предметах мерчу.   

Також він має виключну роль у створенні корпоративної культури у компанії. Продукція с лого демонструє принципи бренду, мотивує колектив та надає відчуття причетності.

Як створити якісний мерч, котрий точно запам’ятається?

Мерч є дуже важливим способом просування будь-якого бренду, саме тому він має відповідати наступним критеріям та бути:

  • Необхідним. Обирайте ті предмети, якими клієнти користуються кожного дня, наприклад сумка-бананка, чашка, рюкзак, ручка, чохол.    
  • Оригінальним. Важливо обрати ту річ, яку б хотілось постити у соцмережах та демонструвати аудиторії. 
  • Ідейним. Для просування мерчу замало використовувати лого компанії, важливо вкласти в предмет висловлювання, слогани чи цінності які близькі бренду.
  • Співзвучність з брендом. При створенні мерчу варто використовувати корпоративні кольори, чи предмет, котрий тісно пов’язаний з компанією.  
  • Якісним. Для будь-якого покупця важлива якість, тому речі чи предмети які ви плануєте використовувати для мерчу мають бути саме якісними. 

Знаючи такі основні критерії ви точно зможете створити якісний маркетинговий продукт. 

Що потрібно для створення мерчу 4

Мерч як бізнес

При успішній розробці лімітованого мерчу та проведенні рекламної кампанії, можна отримати відчутний дохід навіть на передпродажі. Продавати власну брендовану продукцію можна на популярних маркетплейсах або на сторінці власного сайту. Також соцмережі є ефективним способом реалізації товару. А саме взаємодія з популярними блогерами та вдала реклама від них, дозволяє розширити цільову аудиторію та отримати нових покупців. Гарним способом будуть  торгівельні центри, до котрих навідується велика кількість людей.

Якщо у вас досі виникає питання, яку продукцію для мерчу слід випускати саме вам? Для цього варто проаналізувати конкурентів із вашої ніші бізнесу та фідбек від покупців. Саме завдяки споживачам ви зможете зрозуміти які товари є найбільш підходящими для реалізації та отримання прибутку для вашого бізнесу.

Де краще за все замовити мерч?

Компанія Surikat.ua займається не лише виготовленням сумок, поясних сумок, пеналів та рюкзаків в Україні, а і допомагає будь-якому бізнесу стати більш впізнаваним. Для цього організація пропонує послугу нанесення мерчу не лише у сегменті сумок, наплічників та інших аксесуарів. То ж звертайтесь!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *