Прийшов час поділитися одним з наших реалізованих проєктів для корпоративних замовників. Річ піде про спільний проєкт з компанією Софтсерв, яка з 1993 року спеціалізується на розробці програмного забезпечення та є однією з найбільших IT-компаній з українськими коріннями.
З чого все починалося
В серпні 2016 року в SURIKAT надійшов запит на пошив на постійній основі сумок брендованих логотипом замовника, щоб вручати їх в якості подарунків новим працівникам. Після недовгих переговорів ми вирішили випустити одразу декілька лінійок виробів: рюкзаки для співробітників, рюкзаки для діточок та поясні сумки. Так почалася наша довга і успішна співпраця з найбільшою IT-компанією України.
Рюкзак для співробітника
Рюкзак серії Megapolis з вишитим логотипом та слоганом компанії. Найчастіше використовується сірий або синій колір тканини та біла вишивка. Дані рюкзаки були обрані не просто так, вироби Megapolis стильні та універсальні, з ними однаково зручно йти як на роботу, так і брати їх у різноманітні подорожі.
Рюкзаки для дітей
Якщо з рюкзаками для дорослих проблем не було, то перед пошиттям наплічників для дітей прийшлося «поламати голову», адже дитячі рюкзаки повинні були одразу сподобатися малечі. В результаті, зупинилися на кольорових рюкзаках серії City на які було зроблене нанесення у вигляді покемонів. Ви запитаєте, чому Покемони? Ці кумедні тваринки дуже схожі на наші вироби, такі ж милі, позитивні, яскраві та кумедні. Погодьтеся, побачивши такий рюкзак, стримати посмішку майже неможливо.
Поясні сумки
Для брендування була вибрана модель бананок – Primo. До речі, Softserve стали першою компанією, яка замовила ці сумки, тому і дизайн продукту – це результат спільних зусиль двох компаній. Колір матеріалу для сумок обрали темно-синій, а логотип вишили білими нитками. Результат перевершив всі сподівання, поясні сумки вийшли дуже стильними та практичними.
Флешмоб #Рюкзаки_Surikat
Керівники компанії Softserve помітили, що співробітники часто беруть корпоративні рюкзаки з собою у відпустку, і запустили флешмоб: з кожної відпустки потрібно було привезти фотографію наплічника “на відпочинку”. Спочатку було кілька фото, а тепер флешмоб перетворився в окрему величезну рубрику на каналі в Instagram (@softserve_career). Сьогодні, при врученні бананок і рюкзаків новим колегам, в них вкладається листівка з закликом робити чудові фотографії в подорожах і поділитися ними в мережі.
СУРІКАТ своєю чергою, може похвалитися тим, що наші сумки і рюкзаки вже встигли обійти половину земної кулі.