fbpx

Нові часи, нові виклики, нові ідеї. REX-2023

Сурікат на виставці REX

Раніше виставки були звичними, та, можна сказати, рутинними подіями в нашому житті. Сьогодні ж виставка – це справжня пригода для кожної компанії.  Ми вже не кажемо про організацію самого заходу. От і для нас, компанії SURIKAT, участь у виставці REX стала справжньою подією, яка підбадьорює та надихає на нові звершення. Але про все по порядку.

Трохи історії

REX – це виставка друку та реклами. В ній приймають активну участь рекламні агенції, компанії, що спеціалізуються на друці та поліграфії. Виробники сувенірної продукції та спеціалісти з брендування. Кожна компанія на своєму стенді знайомить відвідувачів з продукцією, своїми можливостями та старається виділитися з-поміж інших. Зацікавити чимось особливим та незвичним (це ж виставка реклами, а яка реклама без креативу). 

Перший захід був організований ще у 2006 році, і з того часу в ньому брали участь більше 300 торгових марок, в тому числі іноземних, а саму подію відвідували близько 20 тисяч людей щороку. Потім Covid 2020 та повномасштабне вторгнення 2022 років внесли свої корективи в формат та кількість учасників. Але легенда повернулася і 15-16 листопада 2023 року у виставковому центрі «АККО Інтернешнл» пройшла чергова виставка друку та реклами REX-T-REX. Так, захід був дещо скромніший, ніш раніше, але більше 30 компаній виклалися на 100%, щоб подія була яскравою, цікавою та корисною.

брендування продукції Surikat

Для українського виробника рюкзаків та сумок SURIKAT це була друга виставка за час існування (а існуємо ми, між іншим, з 2012 року). Тому для нас REX – надважливий захід до якого ми ретельно готувалися, аби гідно представити свою продукцію та зацікавити відвідувачів. І давайте не забувати, що це виставка реклами, тож треба було додати креативу, щоб гідно виглядати на фоні більш досвідчених, на виставковому полі, компаній. Що ж, вважаємо, що нам вдалося привернути увагу і зробити стенд дійсно цікавим. 

Ми привезли з собою багато, ні, дуууже багато продукції, яку ми виробляємо та брендуємо. Рюкзаки з вишитими логотипами, наплічники з гумовими лейблами, поясні сумки з DTF-друком (цифровий друк), вироби з комбінованими типами нанесення та ін. А ще, на виставці ми представили нову серію виробів «Аніме», яка незабаром з’явиться на нашому сайті surikat.ua.

український виробник рюкзаків та сумок Surikat

Розуміємо, самими виробами нікого не здивуєш (ні, ви не подумайте, у нас вони яскраві і самі по собі привертають увагу, але то ж всім знайомі рюкзаки, сумки та бананки). Тому, ми пішли далі, привезли на виставку швейну машинку, а наша бджілка – швачка прямо на місці відшивала пенали та поясні сумки. Це ж любов, погодьтеся! Також, неабияку популярність здобули наші візитівки на тканині, які розліталися як гарячі пиріжки. До речі, окрім незвичного формату, вони мали й іншу особливість – давали можливість оцінити якість тканин та нанесення, з якими ми працюємо.

нанесення на тканину на виробництві Сурікат

Впродовж заходу наша команда встигла поспілкуватися із багатьма цікавими людьми. Зустріти старих і знайти нових партнерів та клієнтів. Отримали багато компліментів на рахунок наших виробів, їх якості, яскравості та надійності. Відвідувачі гідно оцінили наше рішення з пошиттям виробів на стенді, адже це ще раз демонструє наші можливості та доводить, що ми справжнє українське виробництво. 

нанесення логотипу на виробництві Сурікат

Окремо хочемо написати про цікавий досвід миттєвої співпраці. Поруч з нами був стенд компанії Медіа Прінт Україна, що спеціалізується з друку на різних типах поверхонь, включно з тканинами. Тож представники компанії надрукували нам на тканині легендарного Пса Патрона та наші логотипи Surikat, а ми з цього матеріалу швиденько відшили класні та яскраві пенали. Дуже дякуємо бренду за цікаву колаборацію!

Виставка REX стала для нас новим та цікавим досвідом. Щиро вдячні організаторам, учасникам та відвідувачам за яскраві емоції та натхнення!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *