Чи знали ви, що найефективніша реклама та, яка носить не лише інформативний характер, а й має практичне застосування.
Маркетологами виявлено, що саме такі рекламні елементи мають потенціал та користуються шаленим попитом.
Багато компаній використовують повсякденні речі, як платформу для підсилення корпоративної ідентичності. Рюкзаки та сумки у щоденному використанні багатьох людей. Це той предмет, який може бути не лише практичним – для перенесення речей, а й дієвим рекламним інструментом.
З нанесенням логотипів, текстів та візуальних елементів можна створити унікальні аксесуари, що привертають увагу.
Необмежені можливості вибору методів друку дають змогу втілити будь-який дизайн на поверхні рюкзаків та сумок.
Який варіант нанесення брендування обрати залежить від індивідуальних потреб і побажань, а також матеріалу рюкзака чи сумки. Давайте розглянемо які є способи та чим вони відрізняються.
Шовкографія – це спосіб відтворення графічних зображень за допомогою шаблону, через який фарба передається на матеріал. Гарний варіант для простих й однотонних дизайнів. Дозволяє друкувати на різних матеріалах, забезпечуючи стійкість та чіткість деталей.
Термоперенос – тип нанесення зображень або тексту на різні поверхні за допомогою нагріву. Дозволяє передавати багатобарвні та складні дизайни на різноманітні матеріали: текстиль, пластик, метал й тд. Висока якість друку відмінно зберігає насиченість кольорів навіть після багаторазового прання або довготривалого використання.
Вишивка – елегантний і стильний спосіб відтворення зображення, може бути ручною або машинною. Надає унікальний вигляд та відчуття розкішності, що особливо цінується у виробах, які повинні виділятися та виражати стиль.
Гравіювання – принт наноситься за допомогою лазера для вирізання. Відрізняється високою точністю та можливістю відтворювати складні дизайни. Зображення виглядає дорого, стійке до зношування.
Шильди PVC і гумові лейби – пластикові чи гумові елементи з логотипом для додаткової ідентифікації бренду, включаючи сумки, рюкзаки, одяг та інше. Мають стильний, трендовий та яскравий вигляд, підкреслюючи індивідуальність дизайну.
Тиснення – метод створення рельєфного зображення. Він використовується на таких матеріалах, як шкіра, папір, картон та інші. Тиснення додає текстурність та вишуканість. Такий елемент може підкреслити естетику та унікальність продукту.
Сублімація – це спосіб нанесення фарби, коли під впливом високої температури вона переходить у газоподібний стан та глибоко проникає в структуру матеріалу, на який вона переноситься. Може бути прямий метод – одразу на продукт й непрямий – через паперовий носій.
ДТФ (Direct to Film) – процес друку на спеціальній плівці, яка потім передається на тканину під впливом тепла й тиску. Відкриває можливості для створення складних дизайнів на текстильних виробах, що залишаються стійкими та привабливими протягом тривалого часу.
Сьогодні важко виділитись, але якщо тебе помітили – це перший крок на шляху до успіху. Оберіть оптимальний спосіб нанесення друку та підкресліть унікальність й індивідуальність вашого бренду.
Зробити це можна також на рюкзаках та сумках. Такі речі є функціональним і активно використовуються співробітниками й клієнтами компаній. Їх можна подарувати на корпоратив, день народження колег або інше свято, клієнту як акційну пропозицію.
До речі, свята вже на порозі, ось вам цікава ідея для презенту: гарно, актуально та практично.
Памʼятайте, деталі пишуть унікальну історію, про яку всі говорять.